Nog 13 dagen!! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu Nog 13 dagen!! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu

Nog 13 dagen!!

Door: Mevr Melskens

Blijf op de hoogte en volg Jrl Cultuur

27 September 2016 | Nederland, Boxtel

Hola Barcelona-gangers!

Ben je al bezig met bedenken hoe je alles tot 10 kilo handbagage kan reduceren??

Enkele tips die ook op de informatie avond zijn genoemd:
1. Trek alle warme dikke kleren die je mee wil nemen aan: die zware spijkerbroek en trui: aandoen! Die zware enkellaarsjes? Aandoen of thuislaten!! Wat je ook doet, neem schoenen mee waar je goed op kan lopen, je zal ze nodig hebben!
2. Koop met je kamergenoten 1 fles shampoo/douchegel in de supermarkt tegenover het hostel. Dan hoeven niet 6 meiden los elk dit mee te sjouwen, scheelt weer ruimte in die koffers!
3. We gaan natuurlijk maar van maandag tot zaterdag, dus bedenk bij alles: heb ik dat écht nodig om mee te nemen?? ;)

Het enige puntje dat nog niet helemaal geregeld is... nog niet iedereen heeft de opdracht voor in de Barcelona boekjes ingeleverd. Dit moet echt uiterlijk voor dinsdag 29 oktober ingeleverd worden, want de boekjes (inclusief alle thuisblijvers informatie) willen we natuurlijk graag vóór de reis uitdelen!

Succes met alle voorbereidingen!!
Groetjes
Mevr Verschuren