Informatie avond morgen! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu Informatie avond morgen! - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu

Informatie avond morgen!

Door: Mevr Verschuren

Blijf op de hoogte en volg Jrl Cultuur

27 September 2016 | Nederland, Boxtel

Het programma ligt vast, de paspoorten zijn doorgegeven, de vliegtickets geboekt: Barca2016 gaat nu echt bijna van start!!
Morgen is er voor leerlingen en ouders de informatieavond over de reizen, en wij kijken ook daar al echt naar uit! We hebben er zin in!!

Met minder twee weken nog voor we in het vliegtuig zitten begint het alweer flink te kriebelen. Waar bij Mevr Verschuren de Spaanse taal nog vers in het geheugen zit van Barca 2016, Barca2015 , Barca2014 én Barca2013, moet bij mevrouw Bleijs nog wel weer een en ander opgefrist worden!! Maar dat komt vast helemaal goed met zo'n leuke, gezellige en takentvolle groep leerlingen bij ons.

We zien jullie morgenavond allemaal op de info avond dan vertellen we jullie alle ins en outs! Ohja... hoe is het eigenlijk met jullie Spaans??

Hasta Luego!
Groetjes,