Onze eigen Sagrada familia - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu Onze eigen Sagrada familia - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu

Onze eigen Sagrada familia

Door: DE tweede kamer

Blijf op de hoogte en volg Jrl Cultuur

11 Oktober 2016 | Nederland, Boxtel

Lief dagboek,
Vandaag hebben we een leuke dag beleefd. Het was zwaar, maar we hebben leuke dingen gedaan. We moesten na een korte nacht vroeg opstaan. Na flink stressen in de metro kwamen we eindelijk bij de fietsen aan. Bij de fietsen werden we in twee groepen verdeeld. We zijn onder andere langs Sagrada familia, Casa Mila, Plasa Real en de Ramblas gekomen. Door het rommige verkeer in Barcelona was de fietstocht net een stuntfilm, maar wel ontzettend leuk!
Vervolgens hebben we een bijzondere lunch gehad, tapas. We mochten vijf stokbroodjes met toppings kiezen, waartussen nogal speciale ingrediënten zaten.
Na deze lunch gingen we door naar het volgende onderdeel wat op het programma stond. Palau de Musica. Hier hebben we een hele bijzondere rondleiding gehad en indrukwekkende architectuur gezien.
Daarna zijn we naar het monument van Colombus gegaan. We konden hier uiteindelijk ook in en bovenop het monument hadden we een adembenemend uitzicht over Barcelona.
Ten slotte zijn we in een winkelcentrum met z´n alle een hapje gaan eten. Dit was erg lekker en erg gezellig. Er waren veel verschillende dingen dus voor iedereen wat. Na het eten kregen we een beetje vrije tijd in het winkelcentrum en iedereen is al goed geslaagd.

Al met al was het een leerzame en gezellige dag.
Buenas noches en tot snel lief dagboek.

Groetjes,
Josje, Roos, Lizette, Reinder, Lars, Elianne

• 12 Oktober 2016 - 08:56

Thuisfront Van Maartje Van Den Tillaard:

We lezen dit dagboek met veel plezier, complimenten ook voor degenen die een geweldig leuk programma voor jullie hebben gemaakt. NEVER A DULL MOMENT. ENJOY!!!

Groetjes daar!