Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Boxtel, Nederland van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu

Maandag 10 oktober

Door: Hanna & Julia

Blijf op de hoogte en volg Jrl Cultuur

10 Oktober 2016 | Nederland, Boxtel

Ola! Hanna, Julia en Emma hier!

Na een lange reis zijn we gisteravond eindelijk aangekomen in ons hostel. Nadat we uitgezwaaid waren zijn we met onze bus naar Eindhoven Airport gereden, een rit van ongeveer een halfuurtje waarbij de sfeer er al meteen goed inzat. Daar aangekomen waren we al vrij vlot en probleemloos door de douane heen en hadden we een uurtje om te doen wat we wilden op het vliegveld: lekker iets eten, je laten masseren of gewoon rondkijken in de winkeltjes. Om 17.15 konden we ons verzamelen bij Gate 3. Het duurde best een tijdje voor we allemaal het vliegtuig in konden, maar om 18.00 zaten we dan ook allemaal goed. De plekken zaten door het hele vliegtuig heen, Hanna en ik zaten gezellig naast elkaar. Na ongeveer 1,5 uur kwamen we aan in Barcelona! We hebben een heel chille vlucht gehad, tijdens het landen was het hier in Spanje natuurlijk al donker dus we hadden prachtig uitzicht. We waren al best snel het vliegtuig weer uit en na even gewacht te hebben konden we de metro in stappen die ons naar het hostel zou brengen. Na een klein uurtje kwamen we aan bij ons hostel en kregen we kamers toegewezen. De kamers zijn klein maar wel heel gezellig! We konden even rusten, maar niet te lang want daarna werd de locale supermarkt leeggekocht door ons. Nadat we allemaal schoon water (en de nodige snacks) hadden gekocht konden we terug naar het hotel om ook echt te gaan slapen. Nu zijn we wakker en hebben we net lekker ontbeten. Zometeen gaan we daadwerkelijk Barcelona in!

Groetjes aan iedereen thuis!

• 12 Oktober 2016 - 08:50

Thuisfront Van Maartje Van Den Tillaard:

Het avontuur is begonnen met een reis die goed verlopen is. En met jullie enthousiasme belooft dit een onvergetelijke gezellige en leerzame week te worden in Barcelona. We genieten met jullie mee.

Groetjes daar!