De eerste dag op Cawthra High School! - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu De eerste dag op Cawthra High School! - Reisverslag uit Mississauga, Canada van Jrl Cultuur - WaarBenJij.nu

De eerste dag op Cawthra High School!

Door: Greet

Blijf op de hoogte en volg Jrl Cultuur

18 April 2018 | Canada, Mississauga

Hallo allemaal!

We zijn vandaag naar Cawthra High School gegaan voor de eerste keer. We moesten vanuit Mayfield ongeveer een half uur met de bus omdat mijn huisgenote op Mayfield zit. We zijn bij Cawthra verder gegaan met ons project. We hadden de bibliotheek als onze homebase en we konden daar werken. Het was echt een doolhof op die school! Ik kon echt mijn weg niet vinden! Dat heb ik op Mayfield ook maar hier was het heel erg. Ik vond ook de lokalen wat minder mooi, maar de kluisjes waren wel leuk gekleurd. Ik vond het zelf minder prettig werken als op Mayfield maar dat is eigen mening. We konden daar ook een senior play kijken maar die heb ik helaas niet gezien. Helaas vond ik het op Cawthra erg chaotisch en daar werden wij ook erg chaotisch van maar het is allemaal goed gekomen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jrl Cultuur

Kunst en Cultuur reizen van het Jacob-Roelandslyceum in Boxtel. Volg hier onze verhalen en reizen!

Actief sinds 26 Nov. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 13702

Voorgaande reizen:

14 April 2018 - 22 April 2018

Canada 2018

29 Februari 2016 - 04 Maart 2016

Barcelona 2016

24 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Barcalona 2015

Landen bezocht: